W sieci sprzedasz wszystko. Czyli jak GoDaddy porzucił swój styl

godaddy-logo (1)

Najnowsza kampania telewizyjna GoDaddy, pokazuje jak bardzo zmieniła komunikację ta firma na przestrzeni ostatnich lat. Po odejściu kontrowersyjnego właściciela Bob Parsons’a ze stanowiska CEO, rozpoczęła się era coraz bardziej stosowanych reklam, niczym nie przypominających słynne spoty na Super Bowl.

W ciągu ostatnich 3 lat, da się zauważyć trend mocnego akcentowania kwestii korzyści z handlu w sieci kosztem zwykłych brandingowych kampanii. Moim zdaniem to kolejny przykład tego, w jaki sposób duże firmy ecommerce (szczególnie zagranicą) dostosowują się do zmian w strukturze klientów. Jeszcze 5 lat temu komunikację kierowano przede wszystkim do facetów powyżej 25 roku życia, ponieważ to przede wszystkim oni wprowadzali swój biznes do sieci. Obecnie sytuacja wygląda inaczej, na co wpływ moim zdaniem ma przede wszystkim coraz większa prostota usług oraz edukacja potencjalnych klientów prowadzona przez lata.

W sumie, warto zadać sobie pytanie. Jakim problemem jest obecnie uruchomienie sklepu internetowego dla kompletnego laika?

 

Zachęcam do obejrzenia najnowszego spotu GoDaddy.

 

Poprzednie klipy:

1.

 

2.